online pharmacy usa

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

2 Ahkam Kesilmiş

Sana soruyorum kadın okuyucu, sence bu iş seksi mi?

| 22 . 10 . 2013

Şimdi bu filmi yermek “oha lan adamın üzerinden bok akıyor gibi” demek bana kalmaz, benim uzmanlık alanım değil. Yanlış anlaşılma da olmasın genel olarak “Biscolata Erkekleri” fikrini acaip etkili ve çevresinde dönen bütün işleri acaip yenilikçi buluyorum ilk günden. O yüzden işi bokluyorum gibi gözükmesin. Amma ve lakin sanırım bu filmle işin bokunu çıkarttılar, seksi olmak için kıçını başını açan çürük mankenler gibi işin dozunu biraz kaçırdılar gibime geliyor. Ayrıca (burada uzmanlık alanım değil durumundan sıyrılıyorum) metin efsane kötü ve anlamsız. Sanırım bir erkek yazmış olsa gerek filmi… Yani ne bileyim yıldızların altında plajda olmak falan biraz klişe değil mi? Kadınlar buna ok misiniz? Tamam “ulan en çürük kız iki dekolte gösterse tav olan adamlar mı soruyor bu soruyu ” deseniz tek bir söz söylemeye hakkımız yok ama yine de, siz bizden daha kalitelisiniz, seviyelisiniz, standardınız bizden hayli yüksek diye kabul ediyorduk biz.

Neyse uzun lafın kısası sana soruyorum kadın okuyucu, sence bu iş seksi mi?

Comments

  1. r. denham

    Kadın okuyucuyum. Yorumum şudur; Hetero izleyicide algı karışıklığı yaratıyo reklam gay erkeklere hitap ediyo gibi, adamın elinde stix tutması, penis imajı yaratmış. Adamın stix’i yediğini yaladığını düşünmek bile istemiyorum.Ürünün adı da stix zaten, söylenişi stick (ingilizcede penis yerine de kullanılıyor biliyorsunuz, türkçe de de çubuk, kamış algısı bunu çağrıştırıyor). Bu reklamı şöyle değiştirsek, Adam yerine bikinili kadın yap, elinde biscolata stick tutsun hatta yalasın o arada “bu seninle olmak demekse” felan desin… sonra foş diye çikolata boşalsın kadının üstüne, orda işte erir erkek seyirci, haksız mıyım 🙂 hatta canı çeken kadın seyircide gider bi stix alır yalar, reklamdaki kadın idol bunu yapmaktadır çünkü felan.. demek istediğim, kadın izleyiciye de yarar bu şekilde bu reklam. Gay tüketici de mutlu olsun, ona bi itirazım yok ama, yalnız gay tüketiciye hitap edilirse, çerçeve daraltılmış oluyo bence.

  2. bu nasıl bir reklam yahu

Ahkamlar

Switch to our mobile site