online pharmacy usa

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Yerli Malı - Adamlar Yapıyor

BKM Alman usulü sınıf atlamış…

20/03/2015 |

 

BKM, “abi ünlü ama acayip kazma, 0 oyunculuk” ve “son derece vasat metin yazarlığı” sendromlarından Cüney Çakır’lı film ile ağzının tadını son derece bozmuş olacak ki bu sefer eli yüzü düzgün, derdini anlatan, ortamlara akabilecek bir işle karşımıza çıkmış durumda.

Derininine ineyim

Avea vs. Turkcell; Kim döver?

03/03/2015 |

 

Bir Turkcell müşterisiyim lakin kendilerini pek sevmiyorum. CeloCan’lara acayip kılım tek tek antenlerini yolmak istiyorum. “Vatan millet Sakarya, gözü yaşlı neneler ile konuşan torunlar, yurdun her köşesine koşan Turkcell” temalı Amerikalılar’ın “tearjerker”, bizim “ulan amma ajitasyon yaptın amk” dediğimiz … Derininine ineyim

Bomonti – Fabrika ayarlarına geri dön…

21/02/2015 |

 

Bomonti’yi özel olarak seviyorum, daha çok böyle iş yapsınlar. Barlar, galeriler, sinemalar açsınlar istiyorum.

 

Derininine ineyim

Bir gün yine Collina bizim maçı yönetiyor…

13/02/2015 | | One Comment

 

Bilirsiniz severim böyle işleri. Bu da nefis olmuş. Lakin C-section’un Sergen’li Coca-Cola işi bundan iyiydi. Yiğidi öldür hakkını ver. Bir de ulan 4 senedir bu halısahada maç yapıyoruz bize denk gelmedi anasını satayım. Yetkilileri göreve çağırıyorum. Saha yöneticisi Kadriye … Derininine ineyim

Gözümüzü doldurdun Samsung

11/02/2015 |

Daha önce de söylemiştim; ilk yardım bilmek zorunlu olmalı! Şimdi bir de işaret dilinin mutlaka okullarda öğretilmesi gerek diye düşünüyorum. Şu an okullarda öğretilen İngilizce seviyesinde bile olsa 5-6 kelime işaret dili öğrenilse bile kardır. Yazık ulan, 3 tane … Derininine ineyim

Cinnetten bir köşe

03/02/2015 |

 

Yani komik gibi, iyi gibi ama tam da emin olamadım. Ama en azından güzel prodüksiyon. Parasını vermiş iyi iş yaptırmış abilerim. Genel çoğunluğun da mesajı alacağına, gülüp eğleneceğine kalıbımı basarım. Bir de genel olarak bu kısa film tadını seviyorum, destekliyorum. … Derininine ineyim

İşte reklamın güzel olursa insanlar seyrediyor…

23/01/2015 |

 

Bu işi neden sevdim:

1- İçerik güzel: İnsanda bir duygusalaşma yaratıyor. Gerçekten insan şunu düşünüyor; “hakkaten yaaa Adana deyip geçme bak adam güzel iş yaptı mı herkes dinliyor.”

2- Seyrettiğim şey güzel: Prodüksiyondan “abi o iş tek kamerayla çekilir … Derininine ineyim

Switch to our mobile site